آموزش گذاشتن لینک در استوری

با گذاشتن لینک در استوری، می توانید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را چندین برابر نمایید. شما در بخش بیو اینستاگرام می توانید تنها یک لینک را قرار دهید. اما در استوری ها دستتان بازتر است و قادر خواهید بود چند لینک را قرار دهید تا مخاطبان آنها را مشاهده کنند. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام بسیار راحت می باشد. هر یک از افراد با داشتن پیج اینستاگرام می توانند جهت گذاشتن لینک در قسمت استوری اقدام نمایند.  آموزش های مربوط به اضافه کردن لینک به استوری را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

گذاشتن لینک در استوری

گذاشتن لینک در استوری

نکاتی در مورد گذاشتن لینک در استوری

اضافه کردن لینک به بخش استوری اینستاگرام بسیار ساده می باشد. اگر شما اکانت اینستاگرام دارید می‌ توانید برای گذاشتن لینک در استوری اقدام کنید. برای قرار دادن لینک در قسمت استوری اینستاگرام به ترتیب مراحل زیر را اجرا نمایید :
۱. با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام برای استوری تان می توانید یک ویدیو و عکس بگیرید. در صورتی که نحوه کار کردن با استوری برنامه اینستاگرام را نمی شناسید باید به خوبی نکات مربوط به استوری اینستاگرام را بررسی نمایید.

  1. بعد از اینکه تصویر و ویدیو مد نظرتان را انتخاب کردید از بین استیکر ها به دنبال استیکر لینک بگردید. پس از پیدا کردن استیکر لینک آن را انتخاب نمایید.
  2. بعد از انتخاب کردن استیکر لینک به صفحه مشخص شده ای منتقل می شوید. در این بخش شما می توانید آدرس صفحه مورد نظرتان را وارد نمایید.
  3. آدرس کامل و دقیق لینک مقصد را در این قسمت باید تایپ کنید. سپس روی گزینه انجام کلیک نمایید. به همین صورت لینک اضافه شده ذخیره می شود.
  4. هر مشخصه دیگری که مایل هستید مانند فیلتر،استیکر نوشته و غیره را می ‌توانید به استوری اینستاگرام خود اضافه نمایید. سپس آن را مانند دیگر استوری ها در قسمت پروفایل اینستاگرام خود بارگذاری نمایید.
گذاشتن لینک در استوری

گذاشتن لینک در استوری

نکاتی برای قرار دادن لینک در اینستا

اضافه کردن و گذاشتن لینک در استوری یکی از روش ‌هایی به شمار می‌ رود که با استفاده از آن می توانید تعامل بی نظیری با مخاطبان خود به دست بیاورید. کسب و کارهای زیادی وجود دارند که با قرار دادن لینک خرید محصول در قسمت استوری فرایند مربوط به خرید محصول را برای مشتریان ساده ‌تر می کنند. به طور کلی بحث مربوط به کسب درآمد از اینستاگرام یکی از مسائل مهم می‌ باشد که باید به صورت اصولی انجام گردد.

شما می توانید چندین لینک را به صورت یکجا به استوری خود اضافه کنید. با استفاده از پلتفرم زیلینک قادر خواهید بود که تمامی لینک ها را در یک جا جمع کنید. مزیت این پلتفرم آن است که لینک های قرار داده شده شما را سازماندهی می‌ کند و به صورت یکجا آنها را به مخاطبان نشان می‌ دهد.

روش های قرار دادن لینک در اینستا

اضافه کردن لینک تنها در بخش استوری اینستاگرام وجود دارد. به همین دلیل امکان دارد که صاحبان کسب و کار ها مایل باشند که در هر یک از استوری های اینستاگرام یک لینک بگذارند. در این مورد باید حواستان باشد که اگر به صورت مکرر استوری روی لینک خود بگذارید درصد کمتری از افراد به استوری شما اهمیت می‌ دهند. به طور کلی سعی کنید که در اینستاگرام خود یک کار را چندین بار تکرار نکنید.

چرا که این اقدام شما تا حدودی خسته کننده به نظر می ‌آید. دقت داشته باشید که تمامی گروه های استوری به لینک نیاز پیدا نمی کنند. شما اطمینان خاطر داشته باشید که اضافه کردن و گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام ارزش محتوای شما را چندین برابر می کند. به همین دلیل کاربران با کلیک کردن روی انواع لینک ها می توانند با مطالب مفیدی مواجه شوند.

برای خرید ویو اینستاگرام از الماس فالوور کلیک کنید.