آشنایی با روش های بازگردانی پیج هک شده

امروزه بسیاری از افراد از برنامه اینستاگرام استفاده می کنند. آنها باید به خوبی با خطراتی که امکان دارد این برنامه را تهدید کند آشنا باشند. هک شدن پیج اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد باید با آن مواجه شوند. روش های متفاوتی برای بازگردانی پیج هک شده وجود دارد. هر یک از این روش ‌ها را شما بر اساس اطلاعاتی که از اکانت خود دارید می توانید به کار بگیرید. برای اینکه متوجه شوید چه طور پیج هک شده اینستاگرام خود را برگردانید باید روش ‌های بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده را بررسی کنید.

معرفی ۴ روش بازگردانی پیج هک شده

از جمله روش هایی که برای بازگردانی پیج هک شده در اینستاگرام کاربرد زیادی دارد عبارت است از :

آشنایی با روش های بازگردانی پیج هک شده

آشنایی با روش های بازگردانی پیج هک شده

  1. تغییر پسورد

یکی از اولین روش هایی که پس از هک شدن پیج اینستاگرام باید به فکر انجام دادن آن باشید این است که رمز عبور خود را تغییر دهید. زمانی که پیج شما هک می ‌شود در ۸۰ درصد مواقع این معنی را خواهد داد که رمزتان قابل اعتماد نبوده است. جهت تغییر دادن رمز عبور باید به قسمت تنظیمات پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کنید و گزینه پسورد جدید را انتخاب نمایید. در این قسمت اینستاگرام پسورد قبلی را از شما درخواست می کند. زمانی که احراز هویت تکمیل شود سریعا پسوردتان را عوض نمایید. یکی از روش های هک انواع شبکه های اجتماعی هک کردن پسورد می باشد.

  1. از طریق ایمیل

بازگردانی پیج هک شده از طریق ایمیل یکی دیگر از روش‌ های بازگردانی ‌پیج می باشد. اگر شما به صورت هوشمندانه عمل کرده باشید برای ثبت نام در اینستاگرام ایمیل تان را ثبت می نمایید. اکنون به راحتی می توانید برای بازگردانی پیج اینستاگرام اقدام کنید. پس از هک کردن و دستیابی به صفحه شما امکان دارد که هکر ایمیل تان را پاک کند. در این حالت شما دیگر نمی توانید اقدامی انجام دهید.

  1. بازگردانی پیج اینستاگرام از طریق فیسبوک

از آنجایی که برنامه فیسبوک و اینستاگرام با یکدیگر ارتباط دارند، شما برای بازگردانی پیج هک شده اینستاگرام خود می توانید از طریق فیس بوک اقدام کنید. اگر قصد دارید که حساب اینستاگرام تجاری داشته باشید بهترین روش برای توسعه آن این است که آن را به فیس بوک اتصال دهید. در این صورت علاوه بر اینکه می‌ تواند یک اکانت تجاری بسازید مزیت های دیگری مانند امنیت پیج را دریافت می کنید. جهت برطرف کردن هک پیج اینستاگرام بهتر است که از طریق فیس بوک اقدام نمایید. در این روش باید وارد برنامه اینستاگرام شوید و گزینه مراجعه به فیس ‌بوک را انتخاب نمایید تا وارد صفحه جدید شوید. باید اطلاعات فیس بوکتان را با پیجی که حک شده است مطابقت دهید. امکان دارد که در این مرحله از شما خواسته شود تا رمز جدیدی را انتخاب کنید. پس از آن وارد بخش پروفایل شوید.

آشنایی با روش های بازگردانی پیج هک شده

آشنایی با روش های بازگردانی پیج هک شده

  1. پشتیبانی برنامه اینستا

سایت بازگردانی پیج هک شده اینستاگرام یکی دیگر از روش های بازگردانی‌ پیج می باشد. در صورتی که ایمیل و فیسبوک برای بازگردانی پیج اینستاگرام شما تاثیری نداشت از این طریق می توانید اقدام کنید. کمک گرفتن از پشتیبانی اینستاگرام یکی از بهترین روش هایی است که بسیاری از افراد شاید از ابتدا این روش را در نظر داشته باشند. اگر شما هیچ ایمیلی را ثبت نکرده باشید و اکانت فیسبوکتان به اینستاگرام متصل نباشد، پشتیبانی اینستاگرام به شما کمک می کند. برای اینکه قادر باشید از پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنید باید به شرایط خاصی دقت نمایید. شماره ایمیل و تلفن که اولین بار با استفاده از آن وارد اینستاگرام شده باشید را باید به خاطر بیاورید. در صورتی که این اطلاعات را دارید تنها کافی است که به برنامه اینستاگرام مراجعه کنید و گزینه کمک از پشتیبانی را انتخاب نمایید.

برای خرید کامنت اینستاگرام از الماس فالوور کلیک کنید.