نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام، موجب افزایش مخاطب و فروش بیشتر می شود. بسیاری از افرادی که فالوورهای کمی در پیج خود دارند باید در مورد نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم، اطلاعات بیشتری کسب کنند. بسیاری از افرادی که فالوور کم دارند بر این باور هستند که نمی توانند لینک در استوری اینستاگرام خود بگذارند. آنها باید بدانند که امروزه به دلیل قابلیت های جدید اینستاگرام دیگر نیازی نیست که جهت گذاشتن لینک در استوری فالوورهای زیادی داشته باشند.

اینستاگرام محدودیت هایش را جهت اضافه کردن لینک به استوری بیشتر کرده است. ولی شما با فالوورهای کم، از روش آی جی تی وی می توانید برای قرار دادن لینک استفاده کنید. استفاده از آی جی تی وی اینستاگرام کمک می ‌کند که محدودیت‌ های اینستاگرام برای این دسته از افراد کاهش پیدا کند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم بر اساس استانداردهای مشخص شده می باشد. اضافه کردن لینک به بخش استوری باید به صورت اصولی باشد که در ادامه مراحل را به ترتیب برای شما توضیح می دهیم.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

آموزش فعال سازی قرار دادن لینک در اینستا

برای بسیاری از کاربران شاید این پرسش به وجود بیاید که چرا گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم یک محدودیت است. این قابلیت برای تمامی کاربران اینستاگرام فعال نیست. شرایط خاصی جهت اضافه کردن لینک به بخش استوری اینستاگرام وجود دارد. جهت فعال شدن آپشن مربوط به قرار دادن لینک در قسمت استوری اینستاگرام باید پیج شما حرفه‌ ای و یا بیزینس باشد. در واقع بسیاری از افرادی که پیج اینستاگرام شان بیزینس است می ‌توانند از این قابلیت به راحتی استفاده کنند.

شرایط مربوط به قرار دادن لینک در بخش استوری اینستاگرام خاص می باشد. شما باید بیشتر از ۱۰ هزار فالوور داشته باشید و همچنین از اینستاگرام تیک آبی را دریافت کنید. در غیر این صورت تنها می‌ توانید از گزینه آی جی تی وی برای قرار دادن لینک در استوری استفاده کنید. اینستاگرام قبل از این شرایط جهت فعال سازی لینک در استوری محدودیت زیادی برای کاربران نگذاشته بود. اما پس از آن برای فعال شدن قابلیت قرار دادن لینک در بخش استوری کاربرانش را مجبور به رعایت قوانین خاصی کرد.

هدف اصلی اینستاگرام از محدود سازی این قابلیت برای پیج هایی که دارای شرایط بیزینسی هستند تشویق کردن کاربران برای فعالیت بیشتر در اینستاگرام می باشد. از این طریق فالوور بیشتری برای پیج ها به دست می آید. به این دلیل برای پیج های بیزینس به خصوص پیج هایی که محصول خود را به صورت مستقیم به دست مشتری می ‌دهند تعداد فالوور اهمیت زیادی دارد. فالوور زیاد کلید موفقیت این نمونه پیج اینستاگرام است. البته این محدودیت ها قطعی نمی باشد. لینک مورد نظر خود را با ترفندی که بیان می‌کنیم در ادامه می توانید در استوری تان قرار دهید.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

بعد از آشنایی با کاربرد گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم در صورتی که می خواهید لینک در استوری بگذارید با ما همراه باشید. برای اضافه کردن لینک به استوری کافی است که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید :

  1. ابتدا اینستاگرام را باز کنید. صفحه را به سمت راست بکشید تا به بخش استوری بروید.
  2. عکس بگیرید و یا از گالری گوشی تان یکی از عکس ها را انتخاب کنید.
  3. در این مرحله باید منوی بالا را مشاهده کنید و روی آیکون استوری کلیک نمایید. لینک مد نظرتان را در صفحه ای که باز می شود وارد کنید.

به همین راحتی می توانید لینک را در کادر قرار دهید.

برای خرید اکسپلور اینستاگرام از الماس فالوور کلیک کنید.