چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم ؟

برای برگرداندن اکانت قبلی اینستاگرام نیاز است که نام کاربری، شماره تلفن و یا ایمیل پیج قبلی خود را به یاد داشته باشید. در واقع یادآوری این موارد که بیان کردیم ضروری می باشد. اگر هیچ یک از این موارد را به یاد ندارید راه حل های دیگری به شما پیشنهاد داده خواهد شد. شما با استفاده از روش های نام کاربری و ایمیل می توانید پیج اینستاگرام پیشین خود را پیدا کنید. دقت داشته باشید که پسورد می ‌تواند برای بازگردانی پیج قبلی تان کمک زیادی کند. اما اگر رمز عبورتان را فراموش کرده اید بهتر است که شماره تلفن و یا ایمیل تان را به یاد بیاورید.

روش های بازگرداندن اکانت قبلی اینستاگرام

روش های متنوع برای برگردان اکانت قبلی اینستاگرام عبارت است از :

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم ؟

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم ؟

  1. از طریق ایمیل

ورود به حساب اینستاگرام از طریق ایمیل یکی از بهترین روش ‌های بازگشت پیج قبلی می باشد. ثبت ایمیل در اینستاگرام به طور معمول زمان ایجاد حساب انجام خواهد شد. بعدها شما می توانید در قسمت تنظیمات اینستاگرام ایمیل های مرتبط خود را وارد کنید. اگر حساب اینستاگرام خود را به ایمیل متصل کرده باشید به راحتی می توانید از طریق آدرس ایمیل، پیج خودتان را برگردانید. اگر نمی‌دانید که حساب کاربری تان را با کدام یک از ایمیل‌های تان نصب کرده‌ اید دو روش برای تشخیص ایمیل وجود دارد. ابتدا می توانید در قسمت صندوق ورودی به دنبال پیام هایی که از سمت اینستاگرام است بگردید.

اگر با این روش نتیجه را به دست نیاورده اید بهتر است است که به بخش ورود به اکانت اینستاگرام بروید. شما می توانید با وارد شدن به این بخش برای بازیابی رمز عبور اقدام کنید. پس از آن آدرس ایمیل های تان را یک به یک امتحان نمایید. در این صورت ایمیل مرتبط با اکانت تان را می توانید پیدا کنید. اما اگر باز هم نتوانستید به نتیجه برسید می‌توانید از ترفند نام کاربری استفاده کنید. بعد از درج ایمیل اگر رمز عبورتان را می دانید می توانید به راحتی پیج قبلی خود را برگردانید.

  1. از طریق شماره تلفن

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن یکی دیگر از روش های ورود به پیج قبلی می باشد. استفاده از شماره تلفن برای برگرداندن پیج قبلی بعد توسط بسیاری از افراد انجام می ‌شود. در صورتی که زمان ایجاد اکانت در اینستاگرام از طریق بخش تنظیمات شماره تلفن وارد کرده اید، می توانید برای وارد شدن به اینستاگرام از همان شماره تلفن استفاده کنید. برای وارد شدن به حساب کاربری اینستاگرام خود باید شماره تلفن را در اکانت خود وارد کنید. در کادر بعدی نیاز است که رمز عبورتان را وارد کنید و سپس به اکانت تان وارد گردید.

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم ؟

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم ؟

  1. وارد شدن به پیج قبلی با نام کاربری

ابتدا برای وارد شدن به برنامه اینستاگرام از طریق رمز عبور و نام کاربری اقدامات لازم انجام می شد. به مرور با اضافه شدن قابلیت های متنوع این مسئله تا حدودی کمرنگ تر گشت. اگر شماره تلفن و ایمیل اینستاگرام را به خاطر نمی آورید تنها راه، استفاده از یوزرنیم تان می باشد. در صورتی که شما نام کاربری و پسورد تان را به یاد دارید بسیار راحت و آسوده می توانید اکانت قبلی اینستاگرام خود را برگردانید. در غیر این صورت دو روش وجود دارد. یکی از روش ها این است که بر اساس حدس و گمان خود اقدام کنید.

اینکه بدانید نام خانوادگی و یا نامتان را برای یوزرنیم به کار برده اید در این روش کمکتان می‌ کند. روش دوم زمانی کاربرد دارد که اصلا نمی دانید نام کاربری تان در اینستاگرام چه بوده است. روش دوم را از طریق اکسپلورر امتحان کنید. ابتدا باید اکانت اینستاگرام تان را در اپلیکیشن اینستاگرام وارد کنید. در قسمت جستجو نام اکانت قبلی تان را وارد نمایید. نام  های متفاوتی به شما پیشنهاد داده خواهد شد که نام کاربری تان با نامی که شما سرچ کرده ‌اید مشابه است.

برای خرید ایمپرشن از الماس فالوور کلیک کنید.