آشنایی با بهترین زمان پست اینستاگرام

اگر شما در اینستاگرام فعالیت می کنید باید بهترین زمان پست اینستاگرام را بشناسید. اگر در بازه مناسبی پست اینستاگرام را بگذارید بدون شک لایک های بیشتری می خورید و تعداد کامنت های تان افزایش پیدا می‌ کند. عوامل زیادی در مورد بهترین زمان قرار دادن پست اینستاگرام تاثیرگذار می ‌باشد.

نکاتی در مورد قرار دادن پست اینستا در بهترین زمان

اینکه فالوور های شما چه افرادی هستند یکی از مهم ‌ترین نکاتی به شمار می ‌رود که بهترین بازه زمانی پست های اینستاگرام را برای شما تعیین می‌ کند. این مسئله که فالوورهای شما در چه بازه زمانی پست های اینستاگرام خود را چک می کنند بسیار مهم است. وقت آزاد و همچنین غیرکاری فالوور های تان را بررسی کنید.. اگر مخاطبان شما خانم های خانه دار می باشند به طور معمول در طول روز زمان آزاد بیشتری خواهند داشت. اما اگر فالوورهای شما افراد شاغل هستند احتمالا بعد از زمان کاری خود زمان آزادشان بیشتر است.

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام

بنابراین با شناخت فالوور ها می توانید بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام را تعیین نمایید. یکی از مهمترین مواردی که به شما کمک می کند بهترین زمان پست اینستاگرام را بشناسید محتوای شما می باشد. اینکه کسب و کارتان را بشناسید و بدانید که محتوای شما در چه زمینه ای تولید می شود بسیار مهم است. شما باید متوجه شوید که فالوورهای تان در چه زمان هایی چه نوع محتوایی را ترجیح خواهند داد. قطعا فردی مایل نیست که زمان خسته بودن ویدیو آموزشی مشاهده کند. او ترجیح می دهد ویدیو های سرگرم کننده را مشاهده کند.  بنابراین محتوای پست های خود را باید بررسی کنید تا بهترین بازه زمانی را برای قرار دادن آنها در اینستاگرام تعیین نمایید.

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام از نظر ساعت

در مورد ساعت هایی که برای قرار دادن پست در اینستاگرام مناسب است تحقیقات زیادی انجام می‌ شود. در این زمینه باید بدانید که شما بهترین بازه های زمانی را جهت قرار دادن پست اینستاگرام باید تعیین کنید. بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام عبارت است از :

  1. ساعت ۷ تا ۹ صبح

در بازه زمانی ۷ الی ۹ صبح فالوورهای شما تازه از خواب بیدار شده اند. به طور معمول پس از بیدار شدن از خواب آنها دوست دارند ببینند که شب گذشته در موبایلشان چه گذشته است. بنابراین احتمال چک کردن اینستاگرام توسط آنها زیاد است. اما ممکن است که تعداد آنها زیاد نباشد و شما بازدهی زیادی از این مسئله دریافت نکنید.

  1. چک اینستاگرام در بازه زمانی ۱۱ تا ۲ ظهر

بازه زمانی ۱۱ تا ۲ بعد از ظهر زمان استراحت و ناهار می باشد. فالوور های شما در محل کار مشغول می باشند. آنها احتمالا زمان استراحت به اینستاگرام خود سری بزنند. سعی کنید در این زمان محتواهای عکسی را بیشتر پست کنید. چرا که امکان دارد فالوورها فیلم مشاهده نکنند. بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام در بازه زمانی ۱۱ الی ۲ بعد از ظهر تنها پست های عکسی می باشد.

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام

  1. بازه زمانی ۵ الی ۷ عصر

۵ الی ۷ عطر زمان تمام شدن کار افراد و برگشتن آنها به منزل است. طبق تحقیقاتی که انجام شده نشان می ‌دهد زمانی که افراد در حال برگشتن از کار هستند احتمال چک کردن اینستاگرام بسیار بالا است. این زمان بهترین زمان پست اینستاگرام برای پست های سرگرم کننده و کمدی می باشد.

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام

  1. پست اینستاگرام از ۹ تا ۱۱ شب

بازه زمانی ۹ تا ۱۱ شب در مورد گذاشتن پست های ویدیویی اینستاگرام مناسب است. فالوور های شما در این بازه زمانی در حال استراحت می باشند و بازدید بالایی را به‌ دست می ‌آورید. اگر می‌خواهید ویدیو آموزشی پست کنید این زمان بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام  به شمار می‌رود. اگر مخاطب های شما مرد هستند این بازه زمانی فرصت مناسبی است که نباید آن را از دست بدهید.

برای خرید ویو از الماس فالوور کلیک کنید.