نحوه بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره

بسیاری از افراد امکان دارد که برای بازگردانی پیج هک شده خود ایمیل و شماره تلفن نداشته باشند. جهت بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره باید مراحل مشخص شده ای را طی کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد هک شدن اینستاگرام باید بدانید این است که پیشگیری کردن از هک شدن بهتر از بازیابی کردن پیج است. شما روش های هک اینستاگرام را اگر بلد باشید، می توانید راهکارهای جلوگیری از آن را پیدا کنید. هک اینستاگرام به وسیله افراد حرفه ‌ای انجام می‌ شود. ولی با این وجود راهکارهای ساده تری جهت هک اینستاگرام مانند کیلاگر، پسورد، کرکینگ فیشینگ و غیره وجود دارد.

بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره

بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره

روش های بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره

روش های متفاوتی مربوط به بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره وجود دارد. اگر هر یک از این روش ‌ها را بشناسید بدون شک می توانید یکی از آنها را جهت بازگردانی پیج خود به کار بگیرید. این روش ها عبارت هستند از :

  1. کمک از پشتیبان اینستا

یکی از روش ‌هایی که شما می توانید جهت بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود به کار بگیرید، کمک گرفتن از پشتیبانان اینستاگرام است. شما می توانید با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید و از آنها برای بازگردانی پیج خود کمک بگیرید. جهت کمک گرفتن از پشتیبانان اینستاگرام باید به بخش پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنید و یا وارد سایت کمک اینستاگرام شوید. از این طریق می توانید با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. آنها قادر هستند که اکانت شما را بر اساس اطلاعاتی که دارید بازیابی کنند.

  1. کمک از افراد حرفه ای

کمک گرفتن از افراد متخصص یکی دیگر از روش هایی است که برای بازگردانی پیج هک شده می ‌توانید در نظر بگیرید. ویژگی های اکانت اینستاگرام خود را باید به یک فرد متخصص و مطمئن بگویید. او برای بازیابی اکانت پرسش ‌هایی را از شما می ‌پرسد و سپس طبق آن پاسخ هایی که شما داده اید برای بازگردانی پیج اقدام می‌ نماید. مطمئن ترین فردی که می توانید برای بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره به او اعتماد کنید پلیس فتا است. شما قادر خواهید بود که اطلاعات ضروری که در مورد پیج اینستاگرام خود دارید را به افراد متخصص دهید تا آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

مراقبت های بعد از بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره

اگر موفق شدید که هکرها را از اکانت خود بیرون بیندازید و اکانت تان را بازیابی کنید باید به چندین نکته دقت داشته باشید. اولین کاری که نیاز است انجام دهید این است که ایمیل دیگر بسازید و همچنین ایمیل خود و شماره تلفن تان را در اکانت تان ثبت کنید. روش و اقدام دیگری که باید انجام دهید این است که رمز دو مرحله ای تان را فعال نمایید. برای هر بار وارد شدن به سیستم یک کد برای شما ارسال می گردد که این ویژگی امنیت پیج شما را بالاتر می ‌برد.

بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره

بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره تا حدودی دشوار است. اگر شما ایمیل و شماره تلفن خود را نداشته باشید خودتان به تنهایی به هیچ عنوان نمی توانید برای بازگردانی پیج هک شده اقدام کنید. جهت بازگردانی پیج هک شده بدون در دست داشتن ایمیل و شماره بهتر است که با کارشناسان حرفه ای مشورت نمایید. آنها روش ها و نکات خاصی را جهت بازگردانی پیج های هک شده می ‌شناسند. طبق آن روش‌ ها اقدامات لازم را انجام می‌ دهند تا شما پیج هک شده تان را بتوانید برگردانید. به جز کارشناسان فتا افراد متخصص دیگری هستند که در این زمینه تخصص دارند. آنها می توانند در کمترین بازه زمانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره را بازگردانند.

برای خرید کامنت از الماس فالوور کلیک کنید.