آموزش تغییر رنگ بک گراند استوری

اگر شما می خواهید یکی از استوری های خود را در اینستاگرام شخصی کنید باید آموزش مربوط به تغییر رنگ بک گراند استوری را دریافت نمایید. تغییر رنگ پس زمینه استوری و قرار دادن متن زیبا یا عکس کوچک زیبایی استوری شما را چندین برابر می کند. این کار تنها به وسیله اینستاگرام قابلیت اجرا دارد. بنابراین نیازی نیست که از برنامه های متنوع استفاده کنید. اگر پیج اینستاگرام شما بیزینس است باید به خوبی در مورد روش های افزایش فروش اطلاعات بیشتر کسب کنید. تغییر رنگ پس زمینه استوری یکی از روش های بهتر دیده شدن پیج بیزینسی می باشد.

تغییر رنگ بک گراند استوری

تغییر رنگ بک گراند استوری

نکاتی در مورد تغییر رنگ بک گراند استوری

روش های زیادی جهت شخصی سازی استوری اینستاگرام وجود دارد. شما قادر خواهید بود برای بک گراند اینستاگرام خود در قسمت استوری موزیک اضافه نمایید. استیکر، هشتگ و بسیاری از دیگر موارد در این قسمت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از مهمترین اقداماتی که شما برای زیبایی استوری اینستاگرام خود انجام خواهید داد تغییر رنگ پس زمینه می باشد. برای اینکار قادر خواهید بود که از طرح‌ های پیش درست شده استفاده نمایید.

از بین ابزارهایی که جهت گذاشتن رنگ طراحی می‌ شوند می ‌توانید گزینه‌ های متفاوتی را انتخاب کنید. ساده ترین روش برای تغییر رنگ بک گراند استوری استفاده از رنگ ‌های پیش تعیین شده می باشد. برای این کار نیاز است که روی آیکون رنگ در قسمت پایین صفحه کلیک نمایید. سپس یکی از عکس های مشخص شده را می توانید در این قسمت انتخاب کنید. ساده ترین روش برای تغییر رنگ پس زمینه استوری استفاده از رنگ های پیش فرض می باشد.

تغییر رنگ زمینه استوری اپل

ساده ترین روش تغییر رنگ پس زمینه استوری بدون استفاده کردن از رنگ‌ های پیش فرض استفاده از رنگ هایی می باشد که تک رنگ هستند.  شما با آغاز ساخت استوری می ‌توانید چرخ رنگی استوری را لمس کنید و رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید. برای انجام دادن این کار مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید :

  1. ابتدا روی آیکون ایجاد استوری بزنید تا استوری جدید بسازید.
  2. از قسمت چپ گزینه ایجاد را باید انتخاب نمایید.
  3. بعد از آن روی گزینه رنگ بزنید تا چرخه رنگی برای شما ظاهر شود.
  4. دست خودتان را می‌ توانید در این مرحله حرکت دهید تا رنگ مد نظرتان را در استوری اینستاگرام انتخاب نمایید.
  5. سپس به بخش‌ های دیگری که مایل هستید بروید تا آنها را به استوری اضافه کنید.
تغییر رنگ بک گراند استوری

تغییر رنگ بک گراند استوری

تغییر رنگ زمینه استوری در گوشی های اندروید

تغییر رنگ بک گراند استوری در گوشی های اندروید تا حدودی متفاوت است. شما برای تغییر دادن رنگ پس زمینه استوری گوشی های اندروید باید مراحل مشخص شده ای را طی نمایید که این مراحل عبارت است از :

  1. لمس کردن آیکون استوری جهت اضافه نمودن استوری جدید به عنوان اولین مرحله باید انجام شود.
  2. پس از آن گزینه ایجاد را در استوری اینستاگرام باید بزنید.
  3. روی آیکون خط مارپیچ که در قسمت بالای صفحه وجود دارد باید کلیک نمایید.
  4. پس از آن روی یکی از رنگ ‌هایی که در قسمت پایین صفحه است کلیک کنید.
  5. بعد از آن صفحه انتخاب رنگ برای شما به نمایش در می آید.
  6. در مرحله بعدی رنگ مد نظر خود را می توانید انتخاب نمایید. رنگ را می توانید روی پس زمینه قرار دهید تا رنگ قبلی تغییر پیدا کند.

به طور کلی آموزش مربوط به تغییر رنگ بک گراند استوری در گوشی های متفاوت با یکدیگر فرق می‌ کند. هر یک از نکاتی که مربوط به تغییر رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام می باشد را برای شما در این مطلب توضیح دادیم . امیدوار هستیم که بتوانید به راحتی رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام را در گوشی اندروید و اپل تعویض کنید.

برای خرید ویو اینستاگرام از الماس فالوور کلیک کنید.