بررسی گاید در اینستاگرام

یکی از قابلیت های ویژه اینستاگرام گاید می باشد. گاید در اینستاگرام یک تهدید جدی برای گوگل به شمار می رود. دسته بندی حرفه ‌ای محتوای هر یک از پیج های اینستاگرام بر اساس قابلیت گاید می باشد. با دسته بندی پست های اینستاگرام شما می توانید یک بخش ویژه را برای راهنمایی مخاطبان تان ایجاد کنید. مخاطبان با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانند مطالب مرتبط را پیدا کنند. قابلیت مربوط به گاید اینستاگرام مزیت های بی نظیری دارد.

تعامل پیج اینستاگرام شما با استفاده از این قابلیت افزایش پیدا خواهد کرد. گاید اینستاگرام قابلیت اشتراک گذاری بسیاری از محتواها را به صورت جمعی دارد. در واقع شما به جای اینکه تنها یک پست را برای دیگران به اشتراک بگذارید می توانید با یک کلیک پست های زیادی را اشتراک گذاری کنید. این ویژگی منجر به بیشتر دیده شد نیک از محتواهای شما می گردد. کاربردهای مهم گاید اینستاگرام موجب شده است که از آن استفاده زیادی کنند.

گاید در اینستاگرام

گاید در اینستاگرام

کاربردهای مهم گاید در اینستاگرام

برخی از مهم ترین کاربرد هایی که مربوط به گاید در اینستاگرام می باشد عبارت است از :
۱.  دسته بندی کردن محتواهای اینستاگرام به صورت حرفه‌ ای یکی از مهم ‌ترین قابلیت ‌های گاید اینستاگرام است.

  1. دسترسی سریع هر یک از مخاطبان پیج اینستاگرام به محتوای مورد نظر از دیگر قابلیت های مهم گاید اینستاگرام به شمار می ‌رود.
  2. امکان دیده شدن هرچه بیشتر بسیاری از پست های قدیمی برای کاربرانی که جدید هستند فراهم می گردد.
  3. امکان اشتراک گذاری بسیاری از محتواهای جمعی در اینستاگرام و همچنین دیده شدن پست ها برای تعامل بیشتر از دیگر ویژگی ‌های گاید اینستاگرام است.
  4. امکان استفاده کردن از محتوای ارزشمند بسیاری از دیگر پیج های اینستاگرام فراهم می شود. این ویژگی جهت تکمیل کردن مطالب منتشر شده در وب سایت های متفاوت می باشد.
  5. ایجاد فرصت تازه جهت جذاب تر نمودن پست ها با عنوان و همچنین توضیحات جدید انجام خواهد شد.
  6. امکان طراحی کردن ویترین جدید و منحصر به فرد برای محتواهایی که خاص هستند انجام می گردد.

کاربردهای دیگری که در آپدیت جدید گاید اینستاگرام وجود دارد موجب شده است که بسیاری از افراد این قابلیت را مورد استفاده قرار دهند.

مراحل ساخت گاید در اینستا

ساخت گاید در اینستاگرام بر اساس مراحل مشخص شده انجام می شود. برای دسته بندی کردن پست های اینستاگرام  شما باید اقدام به ساخت گاید نمایید. برخی از مهمترین مراحلی که جهت فعال کردن این قابلیت باید طی کنید عبارت است از :

گاید در اینستاگرام

گاید در اینستاگرام

  1. ابتدا باید روی علامت + که در پیج اینستاگرام تان وجود دارد کلیک نمایید.
  2. در مرحله بعدی صفحه Create New برای شما باز می شود که شما در این صفحه باید روی گاید بزنید.
  3. در مرحله بعدی صفحه Choose Guide Type برایتان باز می ‌شود. در این صفحه باید روی گزینه پست کلیک نمایید. کاربرد گزینه مربوط به Places متفاوت است که نباید روی آن بزنید.
  4. در مرحله بعدی باید وارد صفحه انتخاب کردن عکس و ویدیو شوید. در این مرحله می توانید از بین پست های خودتان و پست هایی که سیو کرده اید هر یک را که می ‌خواهید در یک دسته قرار دهید. پس از آن می توانید محتوای مد نظرتان را انتخاب کنید و روی گزینه بعدی کلیک نمایید.
  5. در مرحله بعدی کافی است که جهت دسته بندی موضوع مدنظرتان یک کاور را از بخش تعویض کاور عکس ها انتخاب کنید. یک عنوان در بخش اضافه کردن جزئیات بنویسید و توضیح بدهید که این دسته بندی در مورد چه چیزی است. در نهایت گزینه اشتراک گذاری را می ‌زنید. در مرحله آخر ویترین جدید اینستاگرام برای شما طراحی می شود.

برای خرید کامنت از الماس فالوور کلیک کنید.