آموزش جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام باید به خوبی روش های اصولی و کاربردی را بشناسید. امروزه بسیاری از افرادی که پیج بیزینس در اینستاگرام دارند با مشکل هک ‌شدن مواجه می ‌شوند. آنها اگر برخی از نکات را برای جلوگیری از هک شدن در نظر بگیرند از هک شدن پیج خود جلوگیری خواهند کرد.

روش های جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

برخی از روش‌ هایی که مربوط به جلوگیری از هک شدن اینستاگرام می باشد عبارت است از :

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

  1. رمز عبور مناسب

یکی از اصلی ترین روش های جلوگیری کردن از هک شدن اینستاگرام انتخاب نمودن رمز عبور مناسب می باشد. از رمز عبور های ساده نباید استفاده کنید. برای هکرها پیدا کردن رمز عبور های ساده بسیار آسان می باشد. رمز عبور های پیچیده ای را مورد استفاده قرار دهید. اگر رمز عبور ترکیبی از حروف و اعداد باشد بهتر است.

  1. رمز عبور مشترک نداشته باشید

اگر از جمله افرادی هستید که از یک رمز عبور برای تمامی اپلیکیشن های خود استفاده می کنید باید بدانید که این کار اشتباه است. رمزهای متفاوت برای اپلیکیشن های متنوع گوشی خود بگذارید. در صورتی که فردی رمز عبور شما را داشته باشد به راحتی می‌ تواند از تمامی برنامه های گوشی شما استفاده کند. رمز عبور ایمیل و حساب کاربری تان در اینستاگرام را یکی انتخاب نکنید. در این صورت با موضوع هک شدن اینستاگرام مواجه نخواهید شد.

  1. از اینستاگرام خارج شوید

برای اینکه از پیج اینستاگرام خود محافظت نمایید باید بعد از هر بار وارد شدن به اینستاگرام و استفاده از آن اکانت تان را لوگ اوت نمایید. در این صورت اگر فردی رمز عبور موبایل شما را داشته باشد نمی ‌تواند به راحتی وارد اینستاگرام تان گردد.

  1. تایید هویت دو مرحله ای

تایید هویت دو مرحله ای را در اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام باید فعال نمایید. یکی از بهترین اقداماتی که برنامه اینستاگرام جهت جلوگیری از هک شدن برای کاربران خود فراهم کرده این است که هویت دو مرحله ای را تایید کنند. جهت فعال سازی هویت دو مرحله ای باید شماره موبایل تان را در اختیار اینستاگرام بگذارید. بعد از وارد کردن شماره موبایل تان باید دکمه سه نقطه را لمس نمایید. پس از آن برای شما دو گزینه ظاهر می گردد که هر یک از آنها را باید فعال نمایید.

  1. رمز عبور اینستاگرام را هر از چندگاهی عوض کنید

روش دیگری که برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام می توانید در نظر بگیرید این است که رمز عبورتان را هر چند وقت یکبار تعویض نمایید. یکی از تاثیر گذارترین روش های جلوگیری از هک شدن این است که رمز عبورتان را به صورت دوره ‌ای عوض کنید. شما تنها با عوض کردن ماهیانه رمز عبور اینستاگرام خود قادر خواهید بود که از هک شدن اکانت جلوگیری کنید. تعویض رمز عبور برای اینستاگرام و بسیاری از اپلیکیشن ها ضروری می باشد.

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

  1. بلاک کردن فالوور مشترک

بلاک کردن فالوور های مشترک یکی دیگر از نکاتی است که شما برای جلوگیری از هک شدن باید به آن دقت نمایید. پیج را ابتدا باید خصوصی کنید و همیشه از فالوورهایی که مشترک هستند دوری نمایید. فالوورهایی که در پیج خود دارید را چک نمایید. در صورتی که آنها مشغول بودند آنها را بلاک نمایید.

  1. از لینک کوتاه استفاده کنید

از لینک های کوتاه که مشکوک هستند دوری کنید تا در اینستاگرام هک نشوید. بسیاری از افراد در صفحه بیو و استوری هایی که می گذارند لینک های کوتاهی را قرار خواهند داد. شما با لمس کردن لینک ها می توانید وارد پیج دیگر شوید. افراد در برخی از موارد از لینک های استفاده می‌ کنند. که برای هک شدن اینستاگرام هستند.  جهت جلوگیری از هک شدن برنامه اینستاگرام بهتر است که تا حد ممکن از لمس کردن لینک های کوتاه که در صفحات متفاوت مشاهده می کنید دوری نمایید.

برای خرید فالوور واقعی از الماس فالوور کلیک کنید.