مزایای تیک آبی اینستاگرام چیست ؟

در اینستاگرام شما بسیاری از پیج های بیزینس را مشاهده می کنید که دارای تیک آبی هستند. مزایای تیک آبی اینستاگرام تنها در متمایز کردن پیج شما از بقیه می باشد. این متمایز بودن فواید زیادی بدون شک خواهد داشت. به طور کلی بسیاری از افرادی که در اینستاگرام پیج بیزینس دارند مایل می باشند که تیک آبی را دریافت کنند. تیک آبی اینستاگرام به هر یک از پیج های متفاوت اینستاگرام ارائه نمی شود. در واقع شرایط خاصی در پیج شما باید وجود داشته باشد تا اینستاگرام تیک آبی را روی پیج تان قرار دهد. برخی از مهم ترین مزایای تیک آبی اینستاگرام را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی داشته باشید.

مزایای تیک آبی اینستاگرام

مزایای تیک آبی اینستاگرام

معرفی مزایای تیک آبی اینستاگرام

از جمله مهمترین مزیت های تیک آبی اینستاگرام عبارت است از :

  1. شما اگر زیر پست یکی از افراد معروف کامنت بگذارید داشتن علامت آبی رنگ موجب می گردد که پیج شما نسبت به دیگر پیج ها متمایز تر شود. بر همین اساس افراد زیادی شما را فالو می کنند. در واقع کامنت شما در قسمت اولیه کامنت ها نشان داده می ‌شود و به همین دلیل تعداد مخاطبان تان روز به روز بیشتر خواهد شد.
  2. اگر پیج شما فن پیج زیادی دارد تیک آبی اینستاگرام کمک می کند که اشخاص فرق پیج تان را با دیگر پیج ها به راحتی تشخیص دهند. بسیاری از افراد مشهور دارای فن پیج های متفاوت هستند. اینستاگرام به فن پیج ها تیک آبی ارائه نمی دهد تنها به پیج هایی که اصالت دارند تیک آبی را ارائه خواهد داد. بر همین اساس اگر افراد به دنبال پیج اصلی فرد مورد نظر خود باشند از روی تیک آبی پیج می توانند او را تشخیص دهند.
  3. اگر در مورد تبلیغات بخواهیم صحبت کنیم باید بدانید که تیک آبی اینستاگرام مزیت ‌های زیادی در این مورد به خود اختصاص داده است. افرادی که تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرده‌ اند می‌ توانند هزینه های بیشتری را از مشتریان برای تبلیغ بگیرند. یکی از مهمترین مزایای تیک آبی اینستاگرام دریافت هزینه بیشتر برای تبلیغات می باشد.

به همین دلیل با دریافت تیک آبی اینستاگرام زندگی شما متحول می گردد. هر یک یی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام که پیش از دریافت تیک آبی ۵ میلیون برای هر یک از تبلیغات دریافت می کرده اند اکنون می ‌تواند با دریافت تیک آبی ۱۵ میلیون برای هر یک از استوری های ۱۵ ثانیه دریافت کنند.

مزایای تیک آبی اینستاگرام

مزایای تیک آبی اینستاگرام

روش های دریافت تیک آبی در اینستا

روش دریافت تیک آبی اینستاگرام به دو صورت است. یک ترفند آن این است که شما شخص معروفی باشید و فن پیج ها، پیج های زیادی را برای شما ساخته باشند. اسم شما در گوگل باید زیاد سرچ شده باشد. سایت های متفاوتی در مورد اسم شما مطالب زیادی باید نوشته باشند. با این راه حل به راحتی می توانید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید. روش دوم که تا حدودی هزینه ‌بر است خرید تیک آبی اینستا می باشد. بسیاری از افرادی که به دنبال مزایای تیک آبی اینستاگرام هستند برای خرید تیک آبی اقدام می کنند.

شما با این کار به افرادی که در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند مبلغ زیادی پرداخت می کنید و در ازای آن می توانید پیج اینستاگرام تان را رسمی نمایید. این افراد واسطه هایی هستند که بین کارمندان اینستاگرام و همچنین افراد عضو شبکه‌ های اجتماعی قرار گرفته اند. آنها با پرداخت مبلغ زیاد می توانند تیک آبی اینستاگرام را به شما ارائه دهند. اینستاگرام در قوانین خود سخت‌ گیری‌ های زیادی قرار داده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف در پیج متنوع سریعا آن پیج را دیسیبل می ‌کند. به همین دلیل این روش یک روش مطمئن نمی باشد.

برای خرید فالوور ایرانی از الماس فالوور کلیک کنید.