همه چیز در مورد ریپورت شدن در اینستاگرام

یکی از قابلیت های کاربردی اینستاگرام که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است ریپورت شدن در اینستاگرام می ‌باشد. این قابلیت به افراد کمک می کند که گزارش هرگونه تخلف پیج های دیگر را به اینستاگرام ارائه دهند. ریپورت به معنی گزارش می باشد. اینستاگرام با این اقدام هر یک از کاربران اینستاگرام را به عنوان یک پلیس جهت حفاظت از حریم قوانین اینستا در نظر می‌ گیرد.

ریپورت شدن در اینستاگرام

دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام

ریپورت کردن در اینستاگرام بر اساس دلایل متفاوت انجام می گردد. برخی از این دلایل عبارت است از :

  1. اگر فردی در اینستا تصاویر و کامنت های تبلیغاتی و اسپم را ارسال کند ریپورت می شود.
  2. در صورتی که فردی شخصیت شما را جعل کند و وانمود نماید که شما می باشد ریپورت می گردد.
  3. اگر فردی وانمود نماید که یک شخصیت شناخته شده است سریعا ریپورت خواهد شد.
  4. در صورتی که فردی دارایی‌ های معنوی افراد دیگر را کپی کند و بدون اجازه منتشر نماید ریپورت خواهد شد.
  5. در صورتی که فردی تصویر و کامل غیر اخلاقی را در اینستاگرام منتشر کند سریعا ریپورت می شود.
  6. در صورتی که فردی کامل و تصویری که با موضوعات متنوع مانند آزار و تهدید، خودکشی، استفاده از مواد مخدر و غیره می باشد را منتشر کند ریپورت می ‌گردد.

روش ‌های زیادی برای رفع ریپورت شدن در اینستاگرام وجود دارد. هر یک از این روش ‌ها را شما اگر بشناسید می ‌توانید بر اساس آنها جهت رفع ریپورت اینستاگرام اقدام کنید.

روش های رفع ریپورت اینستا

در صورتی که شما می‌خواهید برای رفع ریپورت شدن در اینستاگرام اقدام نمایید روش های متفاوتی را باید طی کنید. مراحل و روش های متفاوت جهت رفع ریپورت در اینستاگرام عبارت است از :

ریپورت شدن در اینستاگرام

  1. در قرار دادن کامنت به زبان انگلیسی به وسیله فالوورها یکی از مهمترین و بهترین روش های رفع ریپورت در اینستاگرام می باشد. گذاشتن درخواست های متنی با تصاویری که از سوی شما برای فالوورها ارسال می شود در این روش اهمیت زیادی دارد. در این روش اینستاگرام متوجه می گردد که شما اسپمر نمی باشید. برای این منظور نیاز است که از دوستان خود درخواست کنید که زیر پست هایتان کامنت های انگلیسی بگذارند.
  2. روش دوم تغییر دادن ایمیل اکانت تان می باشد. ابتدا باید به پروفایل خود وارد شوید و روی گزینه اصلاح پروفایل کلیک نمایید. در قسمت اطلاعات شخصی اطلاعاتی مربوط به شماره تلفن و ایمیل قبلی تان را ویرایش نمایید. برای ویرایش کردن ایمیل باید علامت پاکت نامه را انتخاب کنید و همچنین برای وارد کردن شماره تلفن باید گزینه شماره تلفن را انتخاب نمایید. پس از وارد کردن شماره تلفن و ایمیل جدید پیام جدیدی به آنها ارسال می گردد. شما باید روی لینک موجود کلیک نمایید شاید تا اطلاعات تان وارد پروفایلتان شود.

نشانه های ریپورت اینستا

ریپورت شدن در اینستاگرام نشانه های متفاوتی دارد. پیش از اینکه شما برای رفع ریپورت اینستاگرام خود اقدام کنید باید متوجه شوید که چه فردی شما را بلاک کرده است. اما اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد که به صورت مستقیم چک نمایید که چه فردی شما را بلاک و آنفالو کرده است. اگر قادر نیستید که پست‌ های اکانت کاربر را مشاهده نمایید این احتمال وجود دارد که آن فرد شما را بلاک و آنفالو کرده باشد.

رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام توسط مراحل و روش هایی که بیان کردیم انجام می گردد. در صورتی که پست ‌های قبلی اکانت خاصی را مشاهده می کردید اما مدتی خبری از آن پست ها در اکانت نیست. این احتمال وجود دارد که آن فرد شما را بلاک و یا آنفالو کرده باشد. اگر به فرد خاصی شک دارید که بلاکتان کرده است ابتدا اکانت آن را در صفحه جستجوی اینستاگرام تان سرچ کنید.

برای خرید لایک از الماس فالوور کلیک کنید.