آموزش تغییر رمز اینستاگرام

یکی از مهمترین مواردی که برای امنیت اینستاگرام باید به آن اهمیت دهید تغییر رمز اینستاگرام می باشد. امروزه بسیاری از افراد هستند که از برنامه اینستاگرام به صورت روزانه استفاده می‌ کنند. آنها باید به خوبی شیوه ها و روش هایی که مربوط به افزایش امنیت پیج اینستاگرام می باشد را بشناسند. تغییر رمز برنامه اینستاگرام به عنوان یکی از روش های افزایش امنیت پیج اینستاگرام است. آموزش مربوط به تغییر دادن رمز اینستاگرام را در ادامه برای شما به طور کامل توضیح می دهیم.

تغییر رمز اینستاگرام با داشتن رمز قبلی

اگر شما مایل به تغییر دادن رمز اینستاگرام خود هستید و رمز قبلی تان را دارید تغییر دادن پسورد برایتان آسان خواهد بود. برای تغییر رمز اینستاگرام باید وارد پیج خود بشوید و به قسمت پروفایلتان مراجعه کنید. آیکونی که در قسمت بالا و سمت راست وجود دارد را لمس نمایید. پس از آن در قسمت پایین، صفحه ای برای برای شما باز می شود که باید به بخش تنظیمات بروید. اکنون که وارد بخش تنظیمات می شوید برای تغییر دادن پسورد اینستاگرام باید به بخش امنیت پیج اینستاگرام خود مراجعه نمایید.

جهت وارد شدن به بخش نیاز است که گزینه پسورد را انتخاب کنید.  در مرحله آخر باید رمز عبور قبلی تان را در کادر اولیه وارد نمایید. رمز عبور جدید را در کادر دوم می توانید وارد کنید. پس از آن رمز عبور جدید را یک بار دیگر نیاز است که در کادر سوم وارد کنید. اکنون تغییر رمز شما با موفقیت انجام می گردد.

تغییر رمز اینستاگرام

تغییر رمز اینستاگرام

تغییر رمز اینستا بدون داشتن رمز قبلی انجام می شود ؟

بسیاری از افراد هستند که رمز قبلی خود را ندارند و می‌ خواهند رمز خود را عوض کنند. اگر شما فکر می کنید که بدون داشتن رمز قبلی نمی توانید رمز اینستاگرام را عوض کنید در اشتباه هستید. این کار به وسیله بازیابی و همچنین تغییر دادن پسورد اینستاگرام انجام می گردد. لینک تغییر پسورد اینستاگرام در این روش به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود. از طریق این لینک ارسال شده شما می توانید به صفحه تغییر رمز مراجعه کنید. سپس می توانید در کمترین بازه زمانی رمزتان را عوض کنید. در صورتی که داخل پیج خود هستید ولی رمز قبلی تان را فراموش کرده اید کارتان آسان تر است. توصیه می نماییم که با استفاده از روش ‌های بیان شده برای تغییر دادن رمز اینستاگرام خود اقدام کنید.

تغییر رمز اینستاگرام

تغییر رمز اینستاگرام

مراحل تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی

برای تغییر دادن رمز اینستاگرام خود بدون اینکه رمز قبلی را داشته باشید ابتدا باید وارد صفحه ورود به اینستاگرام شوید. برای دسترسی به این صفحه نیاز است که آیکون پروفایل که در قسمت راست نوار پایین صفحه قرار گرفته است لمس کنید. برای چند ثانیه این آیکون را نگه دارید. در نیم صفحه ای که باز می شود گزینه اضافه کردن اکانت را انتخاب نمایید. سپس گزینه Log Into Existing Account  را باید بزنید.

برای تغییر دادن رمز اینستاگرام مراحل مشخص شده ای را باید طی نمایید. جهت ورود به فرآیند تغییر رمز اینستاگرام باید Get help logging in  را لمس نمایید. در کادری که وجود دارد نام کاربری تان را وارد کنید. پس از آن می توانید به جای نام کاربری شماره تلفن و آدرس ایمیلتان که مربوط به پیج است را وارد نمایید. سپس گزینه بعدی را باید لمس نمایید. در صفحه ای که باز می شود روش های موجود برای بازیابی و همچنین تغییر پسورد به شما نشان داده خواهد شد.

اگر ایمیلی را روی اکانت تان ثبت کرده اید می توانید گزینه Send an Email  را انتخاب نمایید. در غیر این صورت باید گزینه Send an SMS  را بزنید. اگر گزینه ایمیل را انتخاب کنید باید به ایمیلتان مراجعه نمایید تا از سمت اینستاگرام برای شما پیامی ارسال شود. در غیر این صورت نیاز است که منتظر پیامک از سمت اینستاگرام باشید. بعد از دریافت ایمیل و پیامک که لینک تغییر پسورد اینستاگرام را دارد باید روی لینک کلیک کنید تا به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای خرید لایک اینستاگرام از الماس فالوور کلیک کنید.