معرفی بهترین ربات اینستاگرام

امروزه بسیاری از افراد برای افزایش فالوور کامنت لایک ویو و غیره از ربات اینستاگرام استفاده می کنند. اگر آنها بتوانند بهترین ربات اینستاگرام را انتخاب نمایند قادر خواهند بود که کارایی بهتری از ربات دریافت نمایند. به طور کلی بهترین ویژگی هر یک از ربات های اینستاگرام این است که بتوانند ویژگی‌ های خودشان را تنظیم کنند. امکانات زیادی در هر یک از انواع ربات های اینستاگرام وجود دارد. اگر شما می خواهید از بهترین ربات برای اینستاگرام خود استفاده کنید باید به خوبی در مورد کارایی و ویژگی‌ های ربات اطلاعات تان را افزایش دهید.

انواع بهترین ربات اینستاگرام

برخی از انواع ربات های اینستاگرام که به عنوان بهترین ربات اینستاگرام شناخته می شوند عبارت هستند از :

بهترین ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام

ربات نینجاگرام

ربات نینجاگرام به عنوان یک ربات جهانی شناخته می ‌شود. هر یک از افرادی که دارای پیج اینستاگرام هستند این ربات را می شناسند. این ربات به عنوان یکی از نرم افزارهای قوی اینستاگرام شناخته می ‌شود. مهم‌ ترین ویژگی که این ربات اینستاگرام دارد این است که شما را بلاک نمی کند. برخلاف بسیاری از دیگر ربات ‌هایی که امکان دارد پیج شما را بلاک کند. امکانات این ربات شگفت انگیز است. فالو کردن، آنفالو کردن، لایک کردن و غیره از جمله امکانات بی نظیر این ربات می باشد. این ربات اینستاگرام به نسبت بسیاری از دیگر ربات ها هزینه کمتری دارد.

ربات گرامیستا

ربات گرامیستا به عنوان یکی دیگر از ربات های اینستاگرام شناخته می‌ شود. این ربات در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و آپدیت های زیادی روی آن انجام شده است. ربات گرامیستا به عنوان یکی از بهترین ربات های اینستاگرام معرفی می شود. شما می توانید این نمونه از ربات اینستاگرام را که کرک شده است استفاده کنید.

ربات اینستاگرام گوگل کروم

یکی دیگر از ربات های اینستاگرام که به عنوان بهترین ربات اینستاگرام شناخته می شود ربات گوگل کروم است. این ربات ساخت شرکت گوگل کروم نمی باشد. این ربات یکی از افزونه های متصل شده به گوگل کروم است. شما در ویندوز خود و اندروید می توانید آن را نصب کنید و اجرا نمایید. دقت داشته باشید که این ربات در فایرفاکس و بسیاری از دیگر افزونه ها قابلیت اجرا ندارد. اگر در بخش افزونه های مربوط به گوگل کروم سرچ کنید می توانید از این ربات استفاده نمایید. سایت هایی که مربوط به این ربات هستند دچار بلاک ‌شدن نشده اند.

ساخت ربات اینستا

ربات های دیگری که شما می توانید آنها را برای بهبود اینستاگرام خود به کار بگیرید ربات هایی هستند که آنها را می سازند. ربات های اینستاگرام برای ویندوز، آیفون و اندروید متنوع هستند که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی می باشند. رباتی که به وسیله شما طراحی می ‌شود را می ‌توانیم از جمله ربات های اینستاگرام که بدون پسورد هستند بشناسیم. پسورد این ربات ها در هیچ یک از دیتابیس ها ذخیره نمی‌ شود. اینکه به شدت دیرتر از دیگر ربات ها بلاک می شود به عنوان یکی از ویژگی های مهم این ربات‌ ها شناخته می ‌شود.

بهترین ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام

سایت های ربات اینستاگرام

سایت های ربات اینستاگرام به عنوان یکی دیگر از ربات های اینستاگرام شناخته می ‌شود. سایت های زیادی هستند که ربات اینستاگرام را ارائه می ‌دهند. این سایت ها مجبور می باشند که به ربات‌ ها پروکسی وصل کنند. هر یک از پروکسی ها باید برای چندین کاربر ارائه داده شوند، در غیر این صورت هیچ کاربری خاصی ندارد. به عنوان بهترین ربات اینستاگرام این نمونه ربات ها را می توانیم معرفی کنیم که دیرتر بلاک می شوند. توجه داشته باشید که برای وصل کردن این ربات نیاز است امنیت دو مرحله‌ای پیج اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

ارایه شده توسط وب سایت جامع خدمات اینستاگرام الماس فالوور