آموزش پست مشترک در اینستاگرام

قابلیت پست مشترک در اینستاگرام به عنوان یکی از جدیدترین قابلیت ‌هایی می باشد که کاربران از آن می ‌توانند استفاده کنند. در این قابلیت امکان قرار دادن یک پست مشترک به صورت همزمان در دو اکانت متنوع برای هر یک از کاربران فراهم می گردد. در صورت قرار دادن پست مشترک به جای نمایش دادن یک عکس پروفایل عکس پروفایل هر دو اکانت نمایش داده خواهد شد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که اینستاگرام مایل است کاربران تعامل بیشتری با یکدیگر برقرار کنند. برای افزایش ارتباطات در اینستاگرام قابلیت پست مشترک طراحی شده است. شما برای اینکه از این قابلیت اینستاگرام استفاده کنید باید به خوبی در مورد نحوه قرار دادن پست مشترک در برنامه اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پست مشترک در اینستاگرام

پست مشترک در اینستاگرام

مراحل قرار دادن پست مشترک در اینستاگرام از طرف شما

برای قرار دادن پست دونفره در اینستاگرام نیاز است که صاحبان هر دو اکانت اینستاگرام مراحل مشخص شده ای را طی کنند. یکی از اکانت ها نیاز است که زمان قرار دادن پست یکی دیگر را دعوت نماید و اکانت دوم باید دعوت فرد اول را قبول کند. مراحل مربوط به قرار دادن پست مشترک در اینستاگرام عبارت است از :

  1. شما باید مراحل عادی مربوط به قرار دادن پست را تا مرحله نهایی انجام دهید. تنظیم کردن کپشن و تگ کردن افراد را به طور کامل انجام دهید. در صورتی که شما با نحوه قرار دادن پست در اینستاگرام آشنا نیستید باید اطلاعات تان را در این زمینه افزایش دهید.
  2. در مرحله بعدی نیاز است که روی گزینه تگ بزنید.
  3. در مرحله بعدی در صفحه ای که باز می شود باید روی گزینه Invite Collaborator کلیک کنید.
  4. یوزرنیم مشترک پیج مورد نظر را تایپ کنید و پس از پیدا شدن آن اکانت روی نام کلیک نمایید.
  5. سپس روی آیکون تیک ✔ یعنی قبول بزنید.
  6. در صفحه بعدی که باز می شود جهت انتشار پست یک بار دیگر باید روی آیکون ✔ بزنید.

پست شما در این صورت با موفقیت انتشار پیدا می ‌کند. اکنون نیاز است که پیج مدنظرتان درخواست شما را جهت حضور در پست بپذیرد. پست مشترک در اینستاگرام به همین سادگی قرار داده خواهد شد.

مراحل پذیرش درخواست پست هماهنگ

اگر فرد دیگری درخواست کند تا با شما یک پست مشترک داشته باشد باید مراحل خاصی را طی کند. جهت پذیرش درخواست پست مشترک با فرد دیگر نیاز است که مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید :

  1. ابتدا وارد دایرکت اینستاگرام خود شوید.
  2. پیامی که از شخص مورد نظر دریافت کرده اید را باز می کنید.
  3. سپس روی گزینه View Invite کلیک می نمایید.
  4. گزینه Review را در مرحله بعدی انتخاب می کنید.
  5. در پنجره ای که باز می شود سه گزینه به شما نمایش داده می شود. انتخاب کردن هر یک از این گزینه ها شرایط متفاوتی را به دنبال دارد. اگر گزینه پذیرش را بزنید یعنی با درخواست گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام موافقت کرده اید. اگر گزینه رد کردن را بزنید یعنی درخواست پست مشترک را قبول نکرده اید. در صورتی که گزینه کنسل را بزنید از صفحه خارج می شوید.
  6. با کلیک کردن روی گزینه پذیرش درخواست فرد دیگر برای قرار دادن پست مشترک را می پذیرید.

به همین ترتیب پست مشترک در هر دو پیج انتشار پیدا می ‌کند.

پست مشترک در اینستاگرام

پست مشترک در اینستاگرام

امکان دارد که بعد از قرار دادن پست مشترک در اینستاگرام تصمیم بگیرید که پیج دوم را حذف کنید تا پست مشترک نداشته باشید. در چنین مواقعی نیاز است که روی آیکون سه نقطه پست مورد نظر کلیک نمایید. سپس گزینه ادیت را بزنید در قسمت گوشه پایین سمت چپ افرادی که تگ شده اند را مشاهده می کنید.می توانید روی آیکون ضربدر که مقابل نام نام کاربری فرد مورد نظر است بزنید. سپس آیکون تیک را کلیک کنید و در صفحه بعدی به طور مجدد باید آیکون تیک را بزنید. بعد از انجام دادن این مراحل پیج دوم به طور کلی از پست مشترک اینستاگرام حذف م ی‌شود و پست تنها برای شما نشان داده خواهد شد.

ارایه شده توسط وب سایت الماس فالوور مرجع خدمات اینستاگرام