در این مقاله دلایل و علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست را بررسی می نماییم تا شما با دید باز و آگاهی به ارتقا پیج کنید و باعث پیشرفت صفحه خود شوید.

علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

اگر شما نیز جز آن دسته از افراد می باشید که برای توسعه فروش و یا خدمات خود پیج اینستاگرام زده اید پس از اهمیت وجود فالوور و روش های جذب فالوور آگاه هستید حال اگر با ریزش فالوور اینستاگرام روبه رو شوید نگران خواهید شد و به دنبال علت آن می روید.
شاید سوالی که برایتان مطرح شود این باشد که علت ریزش فالور اینستاگرام چیست ؟ جو رقابتی زیادی در بین پیج ها وجود دارد و مخاطب با بمباران اطلاعات روبه می شود و حق انتخاب زیادی دارد حال اگر در این کارزار تعلل کنید و دیر بجنبید سبب عقب افتادن شما از عرصه رقابت می شود .
هرچقدر قواعد و اصول اینستاگرام را رعایت کنید می توانید از ریزش فالوور اینستاگرام جلوگیری کنید.

یکی از علل ریزش فالوور اینستاگرام؟

نداشتن کپشن های جذاب و زیبا برای پست ها می‌باشد، هرچقدر تصاویر پست های اینستاگرام جذاب باشد و توجه افراد را جلب کند می تواند کمک شایانی به جذب مخاطب بیشتری کند ، داشتن کپشن جذاب باعث می شود مخاطب با شما وارد تعامل و گفت و گو شود ، اگر بعد از گذاشتن پست در اینستاگرام فالوور های پیج کم می‌گردد یکی از دلایل آن نداشتن کپشن جذاب و تاثیرگذار می باشد در ادامه این مقاله به سوالی که اغلب شما با آن روبه هستید یعنی علت ریزش فالور اینستاگرام چیست پاسخ داده می شود .

یکی دیگر از علت ها نداشتن انسجام و یکدستی در پیج اینستاگرام یکی دیگر از عوامل می باشد.
تصاویری که در پیج خود بارگذاری می کنید نشان دهنده هدف پیج و خط فکری شما در ارتباط با پیج می باشد ، اگر پیج شما دارای عکس های نامرتبط باشد و یا کیفیت عکس ها نا مطلوب باشد همین امر یک عامل‌مهم در ریزش فالوور می باشد.

علت ریزش فالوور اینستاگرام 1

علت ریزش فالوور اینستاگرام

عدم وجود پست های جذاب

یکی از دلایل ریزش‌فالوور اینستاگرام نداشتن مطالب و پست های جالب و تاثیرگذار و جذاب می باشد اگر شما مطالب سرگرم کننده و ارزشمند تولید نکنید سبب می شود که مخاطب دلیلی برای دنبال کردن شما نداشته باشد و همین امر سبب ریزش فالوور های پیج شما می‌گردد شما برای پیشرفت و رشد کردن باید مخاطب های خود را جذب کنید و به سلیقه مخاطب احترام بگذارید.
شما با رفع نیاز مخاطب های خود می توانید به جذب آن ها کمک کنید و یا مخاطبین جدید جذب نمایید.
استفاده نادرست از هشتگ ها سبب ریزش فالوور های پیج شما می گردد ، هشتگ یک ضرورت برای بالا رفتن بازدید پیج شما و در نتیجه افزایش فالوور های پیج شما می‌گردد.
اگر از هشتگ مرتبط استفاده نمی کنید عملا یک راه عالی برای جذب مخاطب را از دست داده اید و این برای پیشرفت پیج شما اصلا خوب نیست.

تبلیغات بیش از حد

جواب بعدی به سوال علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست تبلیغات زیاد در صفحه مجازی شما علت آن می باشد.
اگر بدون داشتن یک محتوای با ارزش مدام محصول خود را تبلیغ می‌کنید مخاطب شما به سرعت از پیج و محتوای شما خسته شده و دیگر شما و محصولات و خدماتتان را دنبال نمی‌کند و این برای شما اتفاق خوبی نمی باشد.
شما باید با یک برنامه درست و اصولی پیش بروید و در قدم اول فالوور های قدیم خود را حفظ کنید و در ادامه به جذب فالوورهای جدید بپردازید ، اگر ۸۰٪ استوری و پست های پیج شما تبلیغات باشد همین امر سبب ریزش فالوور در پیج شما می‌گردد.

علت ریزش فالوور اینستاگرام

علت ریزش فالوور اینستاگرام

فعالیت نامنظم یعنی ریزش کاربر

شاید برای شما سوال پیش بیاید که علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست جواب این است که گذاشتن پست ها به صورت پشت هم و نا منظم کاری نادرست است، که همین کار سبب سر درگمی مخاطب و خسته شدن او می شود.
یکی دیگر از اتفاقات این امر سبب می شود که به درستی پست های شما به مخاطب نشان داده نشود. اگر‌می خواهید به صورت اصولی و درست پست بگذارید روزانه بین یک تا دو پست برای این کار کفایت می کند و به این صورت پست های شما به صورت مداوم و پشت هم به مخاطب نمایش داده می شود و شما همیشه در یاد فالوور می مانید.