مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور :

یکی از بهترین روش های جذب فالوور در اینستاگرام برگزاری مسابقه می باشد ، شما در این مسابقات با دادن هدیه به فالوور های خود می توانید به جذب فالوور جدید بپردازید ، مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور یک روش جدید و پر طرفدار می باشد که توسط پیج هایی که می خواهند بیشتر دیده شوند استفاده می‌گردد. در این مسابقه شما می توانید به جذب مخاطب جدید بپردازید و اگر پیج فروش هستید این امکان را داشته باشید فروشتان را بیشتر نمایید و اگر به ارائه خدمات می پردازید سبب بیشتر دیده شدن خدمات شما می‌گردد.
مسابقه اینستاگرامی برای جذب فالوور یک ایده جدید سبب رسیدن شما به هدف خود می شود همچنین دادن هدیه ای ارزشمند نیز یک راه دیگر برای این امر می‌باشد، تا توسط این راه افراد را ترغیب به فالو کردن پیج تان و شرکت در مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور کنید.
داشتن ایده جدید و نو را فراموش نکنید تا از این طریق بتوانید افراد را تشویق به فالو کردن پیج کنید.
یک مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور، مسابقه اسپانسری می باشد ، اگر این نوع ایده به صورت کاربردی و هدفمند برگزار نگردد سبب می شود شما نتیجه بسیار ضعیف برای جذب مخاطب جدید بگیرید و یا اصلا نتیجه ای نگیرید.

مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

در این نوع مسابقه یکی از روش ها تگ و یا منشن کردن افراد جدید می باشد شما با درخواست از فالوور ها می توانید درخواست کنید که افراد جدید را در زیر پست مسابقه و در کامنت ها تگ یا بهتر است بگوییم منشن کنند و به این طریق شانس بیشتر دیده شدن توسط مخاطبین جدید را به دست آورید.
اصول اولیه مسابقه اینستاگرامی برای جذب فالوور این می باشد که شرایط شرکت در مسابقه را به صورت کاملا شفاف و واضح بیان کنید و در ادامه زمان دقیق آن را نیز اطلاع رسانی نمایید تا هیچ گونه شک و شبهه در خصوص شرایط مسابقه و زمان شروع و اتمام آن باقی نماند.
قبل از انجام هر اقدامی ابتدا خودتان باید در رابطه با شرایط و زمان مسابقه به یک اطمینان رسیده باشید و بعد اطلاع رسانی کنید ، اگر از تصمیم خود مطمئن نباشید امکان دارد در بین کار پشیمان شوید و بخواهید شرایط را تغییر دهید که این کار سبب می شود مخاطب اطمینان خود را به شما از دست دهد.

مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

طراحی بنر مسابقه:

طراحی یک بنر مسابقه حرفه ای و خاص می تواند شما را برای رسیدن به هدفتان کمک کند ، عکس مسابقه و بنر را باید جذاب و حرفه ای طراحی کنید و از روانشناسی رنگ ها در آن بهره ببرید تا سبب جذب مخاطب شود و آن ها را کنجکاو کند و ترغیب نماید تا در مسابقه شرکت کنند.

در بعضی از سایت ها انواع و قالب های بنرها موجود می باشد و شما به صورت کاملا رایگان فقط با چند کلیک می توانید بنر خود را انتخاب نمایید ، این کار تنها مستلزم داشتن حوصله و زمان می باشد.
مسابقه اینستاگرامی برای جذب فالوور باید بسیار هوشمندانه و فکر شده انجام شود ،مخاطبین افرادی بسیار باهوش می باشند که به دنبال ایده های نو هستند.
در پست های مربوط به این مسابقه شما از کلمه مسابقه در عکس و بنر خود استفاده نمایید و یا از کلمه مسابقه به صورت بزرگ و خوانا در ابتدای کپشن استفاده نمایید تا نظر مخاطب را بتوانید کاملا جلب کنید.
و در نهایت یکی از بزرگترین شانس شما برای جذب مخاطب قرار دادن یک جایزه بزرگ و وسوسه کننده برای مسابقه اینستاگرامی است تا افراد وسوسه شوند برای به دست آوردن جایزه شرایط مسابقه شما را به صورت کامل و دقیق انجام دهند.