آموزش ثبت لوکیشن در اینستاگرام

یکی از فرصت ‌های عالی و بی نظیر برای معرفی بسیاری از کسب و کارها ثبت لوکیشن در اینستاگرام می باشد. در واقع با فعال کردن لوکیشن در برنامه اینستاگرام می توانید جستجوی بیشتری را برای کاربران و مشتریان خود فراهم کنید. مشتریان دسترسی راحت‌ تری به محصولات شما با ثبت لوکیشن پیدا می کنند. تعداد زیادی از افراد به تازگی از رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن مشاغل متنوع استفاده می‌ کنند. کاربران اینستاگرام به طور روزانه حداقل یکی از پروفایل های کسب و کار را بازدید می نمایند.  به همین دلیل مهم است که کاربران قادر باشند با جستجو کسب و کارهای متنوع  را پیدا کنند.

مراحل ثبت لوکیشن در اینستاگرام

برای اضافه کردن لوکیشن به اینستاگرام نیاز است که از فیس بوک استفاده نمایید. به این صورت که ابتدا باید مکان مورد نظرتان را در فیس بوک ایجاد نمایید و سپس در اینستاگرام آن مکان را به پست تان اضافه کنید. بعد از آن لازم است که برای ثبت لوکیشن در اینستاگرام پروفایل فیسبوک تان را به اکانت بیزینس وصل نمایید. توجه داشته باشید اکانت بیزینس اینستاگرام شما باید فعال باشد. جهت ایجاد لوکیشن مورد نظر در اینستاگرام مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

ثبت لوکیشن در اینستاگرام

  1. وارد فیسبوک شوید

ابتدا وارد فیسبوک شوید. شاید برای شما این پرسش به وجود بیاید چرا باید وارد فیسبوک شویم. همانطوری که می دانید اینستاگرام به وسیله فیس بوک در سال ۲۰۱۲ خریداری شد و از آن زمان برای انجام دادن بسیاری از کارها مانند ایجاد لوکیشن نیاز است که از صفحه فیسبوک وصل شده به اکانت اینستاگرام استفاده نمایید. اینستاگرام اجازه اضافه کردن لوکیشن جدید را به شما نخواهد داد. بنابراین همانطور که بیان کردیم اولین کار برای ایجاد لوکیشن وارد شدن به حساب فیس بوک می باشد.

  1. فعال کردن سرویس موقعیت مکانی

سرویس موقعیت مکانی خود را در مرحله بعد باید فعال کنید. جهت تعیین کردن متن مختصات دقیق نیاز است که سرویس لوکیشن فیسبوک شما فعال شود. از این طریق می توانید به وسیله جی پی اس تلفن همراه اتصال را انجام دهید. جهت فعال کردن موقعیت مکانی در فیسبوک باید ابتدا روی آیکون سه خط که در قسمت پایین است کلیک نمایید. به بخش تنظیمات بروید و روی گزینه تنظیمات کلیک کنید. پس از آن به طرف پایین بروید و از بخش حریم خصوصی موقعیت مکانی تان را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی باید روی سرویس موقعیت مکانی خود کلیک کنید. لوکیشن را انتخاب نمایید و دسترسی مجاز فیس بوک را بعد از آن انتخاب کنید.

  1. از فیسبوک خارج شوید

بعد از انجام دادن مراحل بالا باید از فیسبوک خارج شوید و به طور مجدد بازگردید. ادامه مراحل ثبت لوکیشن در اینستاگرام را به این صورت دنبال کنید. کادر وضعیت پست را باید به سمت پایین بکشید و روی گزینه چک کلیک نمایید.

  1. وارد کردن نام بیزینس در لوکیشن

نام بیزینس تان را تایید کنید و لوکیشن تان را اضافه نمایید. نام بیزینس خود را باید در نوار جستجو تایپ نمایید. اگر این نام پیش از این توسط افراد دیگری استفاده شده باشد باید به آن عبارت توصیفی و خلاقانه‌ ای را اضافه نمایید. دسته بندی مناسبی را در مرحله بعدی باید انتخاب کنید. لیستی از گزینه ‌ها به شما نشان داده می شود. اما دسته بندی مرتبط کسب و کارتان را باید انتخاب نمایید.

ثبت لوکیشن در اینستاگرام

  1. اثبات لوکیشن

در مرحله بعدی لوکیشن تان را انتخاب کنید. اگر در محل کار خود هستید ایجاد لوکیشن باید به صورت سفارشی باشد. برای این کار نیاز است که از صفحه موقعیت مکانی وارد شوید تا موقعیت آن به صورت دقیق ثبت گردد. بعد از آن جزئیات اضافه را تایپ کنید و روی گزینه ایجاد کلیک نمایید. برای ثبت لوکیشن در اینستاگرام باید لوکیشن خود را اثبات کنید.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام از الماس فالوور کلیک کنید.