خرید پیج اینستاگرام

امروزه شما برای استارت یک کسب و کار شما می توانید با خرید پیج اینستاگرام از فضای مجازی استفاده زیادی ببرید برای همین اینستاگرام یک شبکه اجتماعی و وب اپلیکیشن محبوب رایگان است که بوسیله آن می تواند کسب و کار خود را رشد دهید و فروش زیادی داشته باشید یعنی شما می توانید محصولات و خدمات خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید! ولی گاهی اوقات بالا آوردن یک پیج پروسه بسیار زمان بری است که هزینه بالایی هم دارد به همین دلیل الماس فالوور در سبد محصولات خود این امکان را قرار داده است ، پیج هایی که سایت الماس فالوور به شما ارایه می دهد همه آن ها فالوور های واقعی هستند که با پیج شما ارتباط برقرار می کنند که البته مقداری ریزش جزیی امری طبیعی بعد از راه انداختن آن پیج می باشد.

خرید پیج اینستاگرام

آشنایی با دلایل خرید پیج اینستاگرام و مزایای آن

امروزه شاهد گسترش روز افزون کسب و کارها در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی هستیم. شبکه های اجتماعی پرطرفدار مثل اینستاگرام می تواند تاثیر بسزایی در رونق کسب و کارها داشته باشد. در اینستاگرام امکان ارائه خدمات و محصولات برای عموم مردم وجود دارد. برخی از افرادی که می خواهند به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنند، اقدام به خرید پیج اینستاگرام می‌نماید.

اهمیت خرید پیج اینستاگرام چیست؟

برای بعضی از مردم این سوال پیش می آید که به چه دلایلی افراد اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنند. درحال حاضر خرید و فروش پیج اینستاگرام امری رایج و پرطرفدار است. خرید پیج اینستاگرام یکی از گزینه‌ های اصلی مدیران برای آغاز فعالیت در این شبکه اجتماعی است. درحقیقت اینستاگرام بستری مناسب برای تبلیغات است. از طریق پیج های اینستاگرامی می توان کالا و خدمات را در هر ساعتی از شبانه روز به کاربران نشان داد. خرید پیج اینستاگرام باعث می شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید خود را به کاربران زیادی معرفی کنید. بعد از آن فقط کافی است تا از طریق محتوا های جذاب و فعالیت مناسب، میزان فروش خود را بالا ببرید. همچنین با خرید پیج های اینستاگرامی با تعداد فالوور های بالا می توان به تبلیغات پرداخت. این کار باعث افزایش میزان گردش مالی می شود.

خرید پیج

خرید پیج اینستاگرام چگونه باعث کمک به انواع مختلف کسب و کار می شود؟

واقعیت امر این است که راه اندازی یک پیج و تلاش برای افزایش تعداد فالوور های آن بسیار زمان بر است. همان طور که گفته شد پیج های با فالوور های زیاد از شانس بیشتری برای دیده شدن برخوردار هستند. وقتی یک پیج اینستاگرام با فالوور های واقعی خریداری می شود به جای شروع کار از صفر، از چند پله بالاتر شروع به کار می کنید.شما با خرید اکانت اینستاگرام شروع بسیار موفقی برای کسب و کارتان خواهید داشت. بعد از خرید پیج اینستاگرام با فالوور های واقعی از طریق به اشتراک گذاری محتوا های جذاب و ارائه کالا و خدمات با کیفیت می توانید باعث رشد هرچه بیشتر پیج تان بشوید.

باید این واقعیت را بپذیرید که وقتی کاربران به پیج های با تعداد فالوور بالا و محتوای جذاب مراجعه می کنند برای خرید بیشتر وسوسه می شوند. همچنین هرچه تعداد فالوورها بالاتر باشد به همان نسبت فالوور های جدید به تدریج اضافه می شوند. این چرخه مثبت به خودی خود تاثیر چشمگیری در افزایش میزان فروش و ارائه خدمات دارد.

تفاوت تعداد فالوور برای خرید اکانت اینستاگرام چیست؟

به طور کلی در خرید اکانت اینستاگرام تعداد فالوور صفحات بسیار مهم است. فالوور ها به نوعی بیانگر اعتبار و محبوبیت پیج ها هستند. پیج هایی که تعداد فالوور های بیشتری دارند نسبت به پیج های کم فالوور با ارزش تر هستند. هر چقدر تعداد فالوور های پیج خریداری شده بیشتر باشد مزایای بیشتری برای صاحبین پیج به همراه دارد. به طور معمول کاربران تمایل بیشتری به پیج های با فالوور بالا دارند. میزان دیده شدن این صفحات نسبت به صفحات کم فالوور، بیشتر است. هر چقدر تعداد فالوور های پیج خریداری شده بیشتر باشد احتمال افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر است. مردم نسبت به صفحات با دنبال کنندگان زیاد اعتماد بیشتری دارند. میزان فروش کالا و خدمات این‌گونه صفحات اغلب زیاد و پرسود است.

فروش پیج اینستاگرام

هنگام خرید اکانت اینستاگرام باید به چه نکاتی دقت کنید؟

اولین و مهم ترین نکته ای که هنگام خرید اکانت اینستاگرام باید مد نظر قرار دهید، مطمئن بودن جایی است که قرار است پیج را خریداری کنید. راه حل منطقی خرید اکانت از مجموعه معتبر است. خرید از اشخاص بی هویت یا مجموعه‌ های غیرمعتبر می تواند باعث هدر رفتن هزینه شما بشود.

قبل و بعد از خرید اکانت اینستاگرام باید چه مواردی را مدنظر قرار دهید؟

قبل از خرید اکانت اینستاگرام باید قیمت را بررسی کنید. با بررسی اجمالی قیمت ها می توانید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور های مد نظر خود را به قیمت واقعی خریداری نمایید.

مورد بعدی که باید به آن توجه کنید این است که تعدادی از فالوور های اولیه دچار ریزش خواهند شد که شاید یکی از مهم ترین دلایل آن، تغییر محتوای پیج باشند. به طور معمول ۱۰ درصد از تعداد فالوور های اولیه ریزش می کنند. در نظر گرفتن این موضوع باعث می شود که در هنگام خرید، پیجی با تعداد فالوور های بالاتر خریداری کنید.

بعد از خرید پیج اینستاگرام باید یکسری تغییرات اعمال کنید. اول از همه باید آدرس ایمیل پیج قبلی را با آدرس ایمیل خودتان تعویض کنید. گام بعدی تغییر شماره تلفن قبلی با آدرس شماره تلفن شما است. این موارد تاثیر بسزایی در افزایش امنیت پیج شما دارند. با این تدابیر ساده می‌توانید از هک شدن پیج جلوگیری کنید.

خرید اکانت اینستاگرام

خرید پیج واقعی

پیج های اینستاگرام در تعداد فالوور های مختلف در دسته بندی خود قرار دارند که با توجه به تعداد فالوور آن ها می توان قیمت گذاری متفاوتی برای آن ها انجام داد ، پیج های اینستاگرام از ۱۰k تا ۱۰۰k جهت خرید موجود می باشد ، شما با خرید پیج اینستاگرام ارزان می توانید در کسب و کار خود رشد بسیار زیادی شکل دهید که به این طریق مخاطبان شما روز به روز بیشتر می شوند و پس از آن با تبلیغات و تولید محتوا می توانید بصورت مستمر راه موفقیت را در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام طی کنید.
لیست پیج هایی که شما از طریق پشتیبانی سایت می توانید استعلام کنید :
  • پیج با فالوور مینیموم ۱۰k
  • پیج با فالوور ۲۰k
  • پیج با فالوور ۵۰k
  • پیج با فالوور ۱۰۰k
  • پیج با فالوور ۲۰۰k

امروزه از شبکه‌ های اجتماعی مثل اینستاگرام هم برای جذب مشتری استفاده می‌شود. خرید پیج اینستاگرام راهی سریع تر برای رونق گرفتن کار ها است.

کلام پایانی

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ های اجتماعی شناخته می‌شود. برای آغاز فعالیت در این شبکه اجتماعی، خرید پیج اینستاگرام می تواند راهی میانبر برای رونق سریع تر باشد. خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی می تواند برای کسب و کارهای مختلف مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

 

جهت خرید از چت آنلاین سایت یا پشتیبانی تلگرام پیام بگذارید تا آخرین لیست همراه قیمت استعلام و بررسی شود.

💎 با الماس فالوور مثل الماس بدرخشید 💎