یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که بسیاری از پیج ها با آن مواجه می شوند حذف فالوور فیک است. فالوورهای فیک تاثیری روی پیشرفت سایت ندارند.

روش های حذف فالوور فیک

یکی از بزرگ ترین دغدغه هایی که بسیاری از پیج ها با آن مواجه می شوند حذف فالوور فیک می باشد. فالوورهایی که غیر واقعی هستند هیچ تاثیری روی پیشرفت سایت ندارند. تشخیص دادن فالوورهای فیک تا حدودی دشوار می باشد. به همین دلیل باید با روش هایی که مربوط به حذف کردن فالوورهای فیک می باشد آشنایی بیشتری به دست آورید. پاک کردن فالوور هایی که فیک هستند اهمیت بسیار زیادی دارد.

حذف فالوور فیک

حذف فالوور فیک

آموزش مربوط به حذف فالوور فیک

روش مربوط به حذف فالوور فیک به صورت دستی و با استفاده از برنامه های مشخص شده می باشد. برخی از نکاتی که برای پاک کردن روش های مربوط به فالوورهای فیک باید به آنها دقت داشته باشید عبارت است از :

آموزش به صورت دستی

این روش حذف فالوور بسیار آسان است. پاک کردن فالوور هایی که فیک هستند به صورت دستی در کمترین بازه زمانی انجام می شود. شما برای اینکه به صورت دستی فالوور های فیک را پاک کنید باید به صفحه پروفایل اینستاگرام خود مراجعه نمایید. با لمس کردن نوشته فالوور باید وارد لیست فالوور های پیج خود شوید. بعد از شناسایی فالوورهایی که فیک هستند باید گزینه پاک کردن را در برابر فالوور مد نظرتان انتخاب کنید. در نهایت با تایید کردن می توانید کاربر مد نظرتان را پاک کنید.

حذف کردن فالوور با برنامه های کاربردی

برنامه هایی که حذف یکجای فالوور های فیک را انجام می‌ دهند به طور کلی چندان کاربردی نیستند. در حقیقت طبق بررسی ‌هایی که انجام شده این ابزارهای حذف فالوور بیشتر برای تشخیص دادن فالوور های روح کاربرد مهمی از خود نشان می دهند. در صورتی که به دنبال یک روش قطعی و اتوماتیک جهت حذف کردن فالوور های فیک هستید باید به سراغ ربات های اینستاگرام بروید. اگر می خواهید ابزارهایی را برای پاک کردن دستی فالوورهای فیک انتخاب کنید دو ابزار قدرتمند را می توانیم به شما معرفی کنیم.

حذف فالوور فیک

حذف فالوور فیک

هر دوی این ابزار قدرتمند حذف فالوور عبارت هستند از  :

برنامه حذف فالوور اندروید

برنامه Profile Chief Insta Insights حذف فالوور برای اندروید می باشد.  این برنامه اطلاعاتی را از فالوور های تان در اختیارتان قرار می دهد. با استفاده از این اطلاعات می توانید فالوور هایتان را تجزیه و تحلیل کنید. سپس هر یک از آنها را که مایل بودید می توانید در لیست فالوور های خود قرار دهید و یا حذف کنید. بسیاری از امکاناتی که مربوط به این برنامه حذف الوور می باشند و کاربرد مهمی دارند پولی هستند قابلیت های رایگان این برنامه حذف کردن دسته جمعی فالوورها، تضمین رعایت نکات امنیتی، ارسال نوتیفیکیشن برای آنفالو فالو و قابلیت استفاده برای چندین حساب کاربری می باشد.

برنامه حذف فالوور برای آیفون

برنامه حذف فالوور فیک برای آیفون یکی دیگر از روش های حذف فالوور فیک می باشد. در صورتی که از سیستم عامل آی او اس استفاده می کنید این برنامه را می توانید نصب نمایید. این برنامه با رابط کاربری ساده و محیط خاصی که دارد می ‌تواند کار شما را آسان تر کند. با استفاده از این برنامه می توانید فالوور هایی که در پیج شما وجود دارند و روح هستند را شناسایی نمایید. به وسیله این برنامه قادر خواهید بود که اطلاعاتی را در مورد فالوورهای خود مانند اندازه تعامل شان با پیج به شما را بررسی کنید.

اطلاعاتی مربوط به فالوورهایی که شما را فالو نکرده اند را هم با این برنامه می توانید پیدا کنید. کاربرانی که شما را بلاک نموده اند، غیر فعال ترین و فعال ترین فالوورها را از طریق این برنامه می توانید شناسایی نمایید. برخی از امکانات مربوط به این برنامه رایگان نمی باشد. به همین دلیل شما برای استفاده کردن از برخی امکانات مربوط به این برنامه حذف فالوور باید هزینه ‌ای را پرداخت نمایید.