برای پاک کردن اکانت اینستاگرام خود باید روش های حذف اکانت اینستاگرام را بشناسید. دو روش اپلیکیشن و وب سایت برای پاک کردن اکانت وجود دارد.

روش های حذف اکانت اینستاگرام

اگر شما از برنامه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنید باید به خوبی اصول کار کردن با این برنامه را بشناسید. روش های حذف اکانت اینستاگرام را باید بشناسید و در صورت نیاز یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهید. بسیاری از افرادی که از برنامه اینستاگرام استفاده می‌ کنند امکان دارد به دلایل متنوع مایل باشند اکانت خود را حذف کنند. برای پاک کردن اکانت خود از اینستاگرام باید به خوبی برخی از نکات را در نظر بگیرند. هنگامی که شما می‌خواهید اکانت اینستاگرام را پاک کنید باید بدانید که تمامی عکس ها، کامنت ها، لایک و فالوور های تان از بین می ‌رود. بعد از آن امکان بازیابی کردن اکانت اینستاگرام برایتان وجود ندارد.

پس از پاک کردن اکانت اینستاگرام شما به هیچ عنوان نمی توانید با همان آیدی یک اکانت اینستاگرام بسازید. در صورتی که حذف اکانت اینستاگرام را تنها به دلیل وقت ‌گیر بودن می خواهید انجام دهید بهتر است که از پنل اینستاگرام خود اقدام کنید. حذف کردن اکانت اینستاگرام در گذشته تنها از طریق وب سایت اینستاگرام انجام می شد. اما امروزه به دلیل آپدیت های جدید اپلیکیشن اینستاگرام، شما از طریق اپلیکیشن می توانید برای حذف کردن اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید. روش های متفاوتی برای حذف اکانت اینستاگرام وجود دارد که دو روش مهم را در ادامه معرفی می کنیم.

حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام

معرفی روش هایی حذف اکانت اینستاگرام

برای پاک کردن اکانت اینستاگرام خود از این دو روش می توانید استفاده کنید که عبارت است از :

از طریق اپلیکیشن

یکی از روش های کاربردی که جهت پاک کردن اکانت اینستاگرام به کار برده می شود این است که از طریق اپلیکیشن موبایل اقدام کنید. جهت پاک کردن اکانت اینستاگرام تان از طریق اپلیکیشن باید به ترتیب مراحل مشخص شده ای را انجام دهید. پس از پاک کردن اکانت اینستاگرام خود به پروفایل تان بروید و وارد گزینه تنظیمات شوید. صفحه باز شده را اسکرول کنید و به قسمت پایین بیاید.

  1. گزینه  Help Center را انتخاب نمایید.
  2. در صفحه بعدی طبق مراحل مشخص شده باید گزینه Managing your account  را لمس نمایید.
  3. سپس روی گزینه Delete Your Account  بزنید.
  4. بعد از زدن روی این گزینه، گزینه How do I delete my account را مشاهده می کنید.
  5. پس از آن به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید و به قسمت Go to the Delete Your Account page  مراجعه نمایید.
  6. در این مرحله باید روی هایپرلینک آبی کلیک نمایید.
  7. علت پاک کردن اکانت اینستاگرام تان را در این قسمت باید انتخاب کنید
  8. پس از آن برای آخرین بار پسوردتان را در کادر مستطیل شکل وارد نمایید.
  9. در نهایت روی گزینه Permanently delete my account  کلیک نمایید.

مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام با استفاده از این روش بسیار آسان می باشد. در کمترین بازه زمانی می توانید از این طریق اکانت تان را پاک کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام

 از طریق وب سایت

حذف اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت یکی از دیگر روش هایی می باشد که می توانید انتخاب کنید. حذف اکانت برنامه اینستاگرام در این روش به این صورت است.

  1. که باید ابتدا وارد وب سایت اینستاگرام شوید.
  2. با وارد کردن یوزر و همچنین پسورد اکانت وارد اینستاگرام خود می شوید.
  3. سپس روی لینک https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/  بزنید.
  4. در ادامه طبق مراحلی که در روش حذف اکانت اینستاگرام در اپلیکیشن موبایل بیان کردیم باید پیش بروید.

به همین ترتیب می توانید اکانت اینستاگرام تان را از طریق وب‌ سایت پاک کنید. بیشتر افرادی که قصد حذف کردن اکانت اینستاگرام خود را دارند از طریق اپلیکیشن موبایل اقدام می‌ کنند. در واقع باید به خوبی بدانید که این روش به عنوان یکی از بهترین روش‌ ها شناخته می‌ شود. اگر دسترسی به موبایل خود ندارید و می ‌خواهید هرچه سریعتر اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید بهتر است که از طریق وب سایت اقدام نمایید.